Jak dbać o zdrowie zimą?

Gdy za oknem coraz mroźniej – nie jest ciężko o infekcję. Jeśli nie jesteś fanką zdrowia w pigułce – koniecznie przeczytaj ten artykuł. Społeczeństwo możemy podzielić na dwie grupy. Pierwsza grupa ma bardzo słabą odporność i duża jej część nawet przez całą zimę boryka się z objawami  przeziębienia i grypy. Grupy drugiej żaden wirus się nie czepia. Niestety należę do tej pierwszej grupy. Co więc robić, aby nie przeleżeć całej zimy w łóżku? A jeśli już coś nas złapie jak szybko wyzdrowieć?

Zamiast faszerować się lekami postaw na naturę!

Odkąd za radą znajomego lekarza zaczęłam wypijać codziennie rano łyżkę stołową oleju lnianego, do której dodawałam 5 kropelek oregano – zauważyłam znaczną poprawę odporności. Do tego łyżeczka olejku z czarnuszki przed snem i żyć się chce! Taka intensywna lekami postawiła mnie na nogi w dwa dni!

Powyżej zestaw, którego ja używam, ale oczywiście firma nie ma znaczenia, najważniejsze jest to, aby zakupić oleje w aptece i dokładnie sprawdzić skład.

 

Intensywna kuracja olejami postawiła błyskawicznie mnie na nogi!

 

 

 

 

 

Dlaczego akurat oleje?

Olej lniany jest cennym źródłem wielonienasyconych kwasów tłuszczowych. Charakteryzuje się dużą zawartością kwasu z rodziny omega 3, poza tym jest źródłem witaminy E. Jego spożywanie wpływa korzystnie na zdrowie, wzmacnia odporność organizmu, chroni przed rozwojem chorób układu krążenia, obniża cholesterol oraz zapobiega przesuszeniu skóry.

Olej z czarnuszki tłoczony na zimno ma naprawdę cudowne właściwości! Wykazuje nie tylko silne działanie przeciwbakteryjne, przeciwzapalne i przeciwbólowe, ale zawiera także dużą ilość niezbędnych organizmowi witamin.

Olejek z oregano działa przeciwzapalnie, skutecznie zmniejsza ryzyko zarażenia infekcjami wirusowymi, posiada silne właściwości antyoksydacyjne, wspomaga trawienie i hamuje procesy gnilne.